You are here:

GOLIATH LEADER

SAŽETO:

Od februara 2017. je u upotrebi pri održavanju novi system farbi. Ovaj sistem uključuje Corrizon Base (Maxon CRS) kao osnovni/primarni sloj koji štiti metalnu osnovu od korozije i tretira korodirane površine, za razliku od drugih metoda farbanja čija uloga je da eliminišu pojavu rđe u toku vremenskog perioda. Završni sloj farbe je ostao nepromenjen, kao što je bio primenjen.

GOLIATH LEADER (IMO: 9357315) je prevoznik vozila, sagrađen 2008. godine.Ukupna dužina ovog broda je dve stotine metara,  širina trideset metara i nosivost 57,692 tone. Brod je kontrolisan, kao deo redovnog održavanja sa proverom zaštite od korozije određenog pokrivnog sloja.

 

IZAZOVI:

Korozija je jedan od najvažnijih aspekata održavanja brodske bezbednosti, uz održavanje vrednosti imovine. Netretirani delovi mogu, tokom vremena, da dovedu do skupih, komplikovanih procesa održavanja i zamene metalnih delova i, u ekstremnim slučajevima, mogu rezultirati u lomu cele strukture broda. Osim toga, rutinske procedure inspekcije i održavanja u toku plovidbe nisu na istom nivou kao u luci i stoga priprema površina pre farbanja troši previše vremena kada se upotrebljavaju kovencionalni alati.

 

REŠENJE:

Spoljne površine broda su pripremljene čišćenjem vodom pod visokim pritiskom (100-200 bara) kako bi se odstranili svi ostaci ljuspica stare farbe, piljevine i podklobučene rđe. Nakon sušenja površine, ekipa je upotrebila sloj Corrizon base preko stabilnih ostataka stare farbe i rđe. Ovaj proizvod ima nizak VOC (Volatile Organic Compound – nizak koeficient isparavanja) ~0 što omogućava radnicima da rade bez bilo kakve posebne zaštitne opreme, čak i u neventiliranom zatvorenom prostoru. Na kraju, ostatak Corrizon base je vraćen u originalne kontejnere za sledeću upotrebu i nakon 24 časa je Corrizon base prefrban površinskom farbom koja se upotrebljava na brodovima.

 

REZULTATI:

Nekoliko prostora je tretirano u toku održavanja. Prema kapetanu Goliath Leader-a: “Premaz je izvanredo dobar i nije primećena  ni jedna pojava oštećenja farbe ili rđe”.

ZA VIŠE INFORMACIJA KONTAKTIRAJTE NAS.